Monday 22 June 2015

Pengalaman MSK di Politeknik Kuching

Penulis : Unknown Masa : 11:18 Comments : 0 Labels :
 

Fuhhh! Lama sangat dah aku tak update blog rasanya. Berhabuk bersawang dah ni haaa.Okay actually sekarang ni pun aku tengah curik wifi library yang slow mcm siput gak (kot ramai sangat student yg pakai) so.. aku taknak buang masa, kita straight to the point jer keh. Hehe.

Pengalaman MSK di Politeknik Kuching, Sarawak. Haaaa.. Haritu kan aku ada cerita kat korang tentang aku dah dilamar oleh PKS ni. MSK ni shortform bagi Minggu Suai Kenal ye uolls. Hehe. So, sepanjang MSK Sesi Jun 2015 haritu, aku just dapat bagi korang one word: LETIH! Hehe kalau tak letih, bukan MSK lah nama nye kan. Overall, aku dapat kenalan baru yang owhsem gak, perangai gila gila and yang paling penting, sleepyhead macam aku gak! HAHAHAHA. Selain daripada letih, benda yang aku dapat sepanjang minggu tu adalah boring (Nape nak highlight eh?) Haha. Yep, boring sangat sangat!! Eeeeee hahahaha aku pun tak tau nak describe boring tu tahap camne, sebab most of the perisian kitorang cuma taklimat.. taklimat.. taklimat.. dan taklimat.. GOSHHHHH memang aku tidur jela sepanjang taklimat yang berjam jam, berhari hari, dan membosankan tuh. Huhuhu.. (Berhuhu lah pulak) 

Okay aku rasa takat ni jer aku mampu. Haha. Tak dapat nak buat entry panjang berjela sbb masa tak banyak sangat, and lepasni aku ada class pertama sebagai student kat sini. Hehehe. Tak sabar ada jugak, nervous pun ada. Mixed feelings gitu uolls hehehe. So aku stop till sini dulu yer. Nanti ada masa, aku cerita pulak pengalaman yang menarik ke, buruk ke apa, sepanjang aku jadi student kat PKS ni. Sekian.

No comments:

 
All Right Reserved By Eiyya Othman